Forums

Go Back   The TrekEarth Forums >

Notices

Reply

Thread Tools

Great Jeppe 2006-10-01 3:37

Well Well Torben
Det var frst anden gang jeg besgte dit billede, at det gik for mig hvilke kvalitetet det indeholder :-)
Det giver mig minder om de gange vi er mdtes over en l - er du ved at spare sammen til det nste mde - lidt langt vk mske.

Tak for synet - m se om der skulle vre et billede p lager - jeg er ved at miste forbindelsen til TE.

Ogs tak for den arkitektoniske belring - jeg glemte helt at kigge efter.

Old 10-06-2006, 10:35 PM
torben's Avatar
torben torben is offline
TE Junior Member

Default To Jeppe: Mange tak

Det tog ogs mig et par kig at beslutte mig til, at det billede var noget vrd, men det siger vel noget om samfundet, hvem der har penge og hvem der ikke har (det er de rige, der har pengene, som den smukke 70'er analyse siger).
Jeg er nu kommet til at holde ret meget af det, s jeg er glad for at du ogs ser noger i det.

Det med aktiviteten p TE kan jo g op og ned. Som de fleste (vil jeg tro) havde jeg en meget enthusiastisk frste periode med masser af aktivitet, men det kunne jeg ikke opretholde, det blev til for meget gentagelse, s nu er jeg droslet ned p et lavere aktivitestniveau med en fire-fem gange om mneden i stedet for en fire-fem gange om ugen.
Til gengld tror jeg det er et niveau jeg kan overkomme at holde, for jeg er stadig meget interesseret i TE, og nsker ikke at droppe det helt.

Jeg hber at du ogs kan finde en passende balance s vi stadig kan ses nu og da p nettet, det er da meget hyggeligt. Og skriv endelig hvis du kommer til Kbenhavn.

Mht. til TE mde i Brasilien; det lyder jo ret sknt, men jeg er ikke helt sikker p finanserne. Hvis jeg kan skrabe pengene sammen, kunne jeg godt finde p det.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules